پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227274
راهکار AFC براي بازي هاي ايران و عربستان
تاریخ انتشار : 1395/09/22 12:04:19
نمایش : 1468
AFC در نامه اي به فدراسيون اين کشور اعلام کرده با توجه به عدم بهبود روابط بين دو کشور ايران و عربستان، بازي نمايندگان اين دو کشور در ليگ قهرمانان آسيا بايد همانند سال گذشته در يک کشور بي طرف برگزار شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درست در روزي که مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال جلسه اي را با نماينده چهار باشگاه ايراني براي تعيين وضعيت ميزباني مسابقات ليگ قهرمانان آسيا داشت، سايتهاي عربستاني از نامه مهم کنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون فوتبال اين کشور خبر دادند.

طبق ادعاي سايت «اخبار» عربستان، AFC در نامه اي به فدراسيون اين کشور اعلام کرده با توجه به عدم بهبود روابط بين دو کشور ايران و عربستان، بازي نمايندگان اين دو کشور در ليگ قهرمانان آسيا بايد همانند سال گذشته در يک کشور بي طرف برگزار شود.

در اين نامه تاکيد شده که راي ۲۵ ژانويه سال ۲۰۱۶ کنفدراسيون آسيايي مبني بر بازي تيم هاي ايراني و عربستان در کشور بي طرف در سال ۲۰۱۷ هم اجرا مي شود و عربستان بايد کشور موردنظر خود را براي بازي با تيم هاي ايراني معرفي کند.

اين در حالي است که مهدي تاج بعد از جلسه روز گذشته با نماينده باشگاه هاي ايراني گفت: «ايران ناامن نيست و بايد در کشور خودمان از عربستان ميزباني کنيم. ما نامه اي به  AFC زده ايم که آنها پاسخ نداده اند! به همين دليل باز هم روز شنبه به آنها نامه ديگري زديم و انتظار داريم به آن پاسخ داده شود. اگر هم قرار است در يک زمين بي طرف با عربستاني ها بازي کنيم بايد دليل آن قانع کننده باشد.»

البته تاج اعلام نکرده که آيا کنفدراسيون فوتبال آسيا نامه اي مشابه به نامه عربستان به فدراسيون ايران فرستاده است يا خير که اين امر از دو حالت خارج نيست. يا کنفدراسيون آسيابا کشور عربستان نامه نگاري مي کند و آنها را در جريان مسائلي از اين دست قرار مي دهد و از پاسخ دادن به نامه هاي فدراسيون فوتبال ايران خودداري مي کند و يا نامه اي مشابه نامه عربستان، به فدراسيون فوتبال ايران هم ارسال شده و مهدي تاج از رسانه اي کردن آن به خاطر ايجاد نشدن جو منفي عليه فدراسيون خودداري مي کند.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html